zaterdag 9 januari 2010

Iemant is saai

Ik ben saai. En niet alleen dat, maar fantasieloos ook. Waarom heb ik een blog? Ik maak nooit wat mee. Althans, niet wat het schrijven waard is. Of misschien dat nog wel, want dat is gewoon een leuke bezigheid. Maar wie wil het lezen?

En soms ben ik daar maar blij mee ook. Zo af en toe, als ik me wat verveel en de tijd wil doden en naar mijn eigen blog kijk (hoe zielig kun je zijn) dan klik op 'Volgende blog' en steevast kom ik dan op zo'n suikerzoet Amerikaanse familyblog met een precies goede papa en mama en koddige kindjes. Het druipt er vanaf. Dus dan maar op naar de volgende blog en bam another perfect family. Ugh. Dan vraag je je af of er nog iets anders is in de wereld. Nee, dan maar liever mijn eigen saaie leventje. Heet zoiets niet coginitieve dissonantie of zo?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten