maandag 25 januari 2010

Iemant moet het zien om het te snappen

Ben ik nou de enige die dat heeft of heb jij dat ook wel eens? Dat je ineens denkt, wat stom dat ik dat nou niet eerder heb begrepen of gezien. Soms is het zo stom dat je het bijna niet durft te zeggen. Maar ik ben moedig aangelegd en leer graag van mijn domme gedachtegangen. Hier komt er eentje:

Bij het maken van de plaatjes voor mijn header kwam ik dus de foto van Times Square tegen. Daar zijn R. en ik in juni 2009 nog geweest. Gezeten op een stellage in het midden van Times Square en kijkend op de kaart dacht ik (en het is best moedig dat ik dat hier nu vertel) 'hee, dat is grappig dit kruispunt is net een grote X'. Duh. Hence de Times voor het Square natuurlijk. Ik had het altijd nogal te letterlijk genomen. Om de een of andere reden zit Times Square voor mij onlosmakelijk verbonden aan Oud&Nieuw en de grote klok met tijdsaanduiding. Dat was volgens mij de reden van de Times voor het Square. Nou, kom op, ben ik nou de enige sul of heb ik gezelschap?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten