dinsdag 18 oktober 2011

Iemant waagt een poging

Deze blog ben ik begonnen in een periode dat ik nog niet lang in een nieuwe werkomgeving aan de slag was en het daar erg druk was. Zo druk dat er geen tijd meer over was om creatief te zijn. Want creatief zijn dat is niet iets wat je in je agenda zet: woensdag 9.45 - 12.33: creatief zijn. Dus als je er in theorie wel tijd voor hebt, dan heeft in de praktijk je hoofd een ander plan. En als dat hoofd niet eerst de tijd heeft gehad om te helen en z'n kop te houden, dan komt de ziel niet aan bod. En dat is toch waar de creativiteit huist. Althans, zo werkt het bij mij. Herkent u zich hier niet in, rekent u zichzelf dan heel, heel gelukkig.
Afijn, toen ik de blog begon was het jaar bijna om. Dat jaar lag de blogscore dus heel er laag. De blogscore is het aantal blogs dat je voor elkaar hebt gekregen om te schrijven. Het jaar erop ging de blogscore omhoog. Nog niet zo dat je zelfs kunt spreken van 1 per week, maar in ieder geval ging het er wat op lijken. Het jaar daarna (dat is dit jaar) zakte de score DRAMATISCH. Niet dezelfde categorie DRAMA als die waar de wereldeconomie zich nu in bevindt, maar dat is toch de eerste vergelijking die in me opkomt. De score vorig jaar is uitgekomen op 37. De score van dit jaar is tot nu toe 15. De poging die ik nu waag (Kerst kwam vroeg dit jaar en dan kunnen de goede voornemens niet te lang op zich laten wachten) is om in ieder geval de score van vorig jaar te evenaren. U heeft dit jaar dus nog minimaal 22 blogs om naar uit te kijken. En dan vraag ik gelijk een tegenprestatie: zegt het voort, zegt het voort. Die bezoekersteller moet voor het einde van het jaar over de grens van 2000 pageviews.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten