dinsdag 21 juni 2011

Heeft iemant antwoord?

Vandaag lag er een pakketje van het dikke, blauwe mannetje.com. Raar, want ik had niets besteld. In het pakketje blijkt een boek te zitten. 'Het BOEK met alle ANTWOORDEN'. Toegezonden en betaald door een mij tot nu toe nog onbekend persoon. Want van wie, dat wilde de meneer van de klantenservice van het dikke, blauwe mannetje.com me niet vertellen. Beleid.
Maar niet getreurd uiteraard, want het antwoord stond natuurlijk gewoon in dat boek. Want het is tenslotte en maar liefst het boek met ALLE ANTWOORDEN. Dus vraag: 'Wie heeft mij dit boek gestuurd?' Antwoord: 'Je zit er te dicht op om het goed te kunnen zien'. Na, da's dan lekker. Van mij gaat dat antwoord dus niet komen, want ik zit er te dicht op. Iemant anders die het antwoord weet?

1 opmerking:

  1. Spannend!
    En wat betreft de Hipstamatic: ik moest nog aan je denken. Tip: lid worden van Hipstamatic op Facebook, daar kondigen ze aan als ze met een nieuw pakket komen!

    BeantwoordenVerwijderen