dinsdag 28 april 2015

Een beetje mislukte Koningsdag

http://www.vintagenewsjunkie.com/
Mijn Milka (paarse Ford Ka), hoewel een fijne auto, was gewoonweg niet handig. Er kon te weinig in. En zo stond een bestelauto al lange tijd op het verlanglijstje en een bestelauto werd het. Afgelopen zaterdag kon ik hem of haar (daar ben ik nog niet uit) ophalen. Mooi op tijd voor de leukste dag van het jaar, Koninginnedag, uhm Koningsdag. En dus toog ik maandag 27 april 2015 Op Pad naar het eerste dorp in de buurt, met daarna minstens nog twee op mijn lijstje. Een week ervoor was ik bovenstaande foto op een Amerikaans blog tegengekomen. Zij had er drie dagen over gedaan om hem zo vol te krijgen, dus een derde daarvan moest lukken. Ik moest even afkicken van het speuren naar het kleine goed, want heee ik mocht immers los nu. Maar mijn ogen speurden niets groots, dus ik ging me concentreren op groot en klein. En bij het eerste het beste wat ik van de grond plukte was ik me toch duizelig en dat ging niet meer over. Vermoedelijk oorgriep, daar ik in de dagen ervoor ook al enige signalen hiervan bespeurde. Kotsmisselijk en duizelig hield ik koppig vol en heb dorp 1 doorkruist. Om vervolgens met een triest, maar wel heel leuk, beetje naar huis te rijden en mijn bed in te gaan. Had makkelijk in mijn Milka gekund. Ik denk dat dit haar manier van payback was. Of misschien toch niet. Vorig jaar kon ik niet bukken en slepen van de rugpijn. Misschien moet ik gewoon nog even wennen aan Koningsdag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten