woensdag 15 mei 2013

Iemant heeft een projectje af

In het kader van meer projectjes dan tijd, ben ik volop aan de slag. Druk ben ik, kan ik wel zeggen. En omdat ik druk ben raken er dingen Af. En dat is lekker. Zojuist is het (Sorry, even een onderbreking. Ik kan het woord 'zojuist' nooit lezen of horen zonder Juliana het te horen zeggen: zoojuuist, Zooooo Juistttttttttt. Het is een deftig woord, een koninklijk woord, een gewichtig woord, u weet wel. Heeft u dat ook of ben ik raarder dan u?) het project Kruk afgerond (dat maakt het dan weer minder koninklijk).
Enige tijd geleden heb ik twee krukjes bij de kringloop gekocht. Uit Romania, stond op de onderkant van de zitting. Dat zag ik omdat ik ongeveer zo'n duizend nietjes uit die onderkant heb gepulkt, maar dat is alweer maanden geleden. Al die tijd hebben de krukjes boven op het halletje gestaan, op elkaar gestapeld. Zonder zittingen. Die lagen in de garage. Al die tijd was het wachten op twee canvas prints. Nu kan ik het laten klinken alsof dat buiten mijn schuld was, maar dat is niet zo. Ik nam de tijd gewoonweg niet om de afbeeldingen te maken, zodat ze geprint konden worden. Toen ik dat namelijk eenmaal wel had gedaan, waren de prints een dag later klaar. Zucht.
Toen heb ik nog even tegen de klus op gezien (zou het wel lukken) en toen ben ik nog enige tijd op zoek geweest naar 4mm nietjes. Die heeft R. zaterdag voor me gevonden, aya jippie jippie jeeee. Dus aan de slag. Want ja dit was een stukje cake dat ik zelf aan moest pakken, dat kon ik met goed fatsoen niet aan een stoffeerder over laten. En zie hier het geweldige resultaat. Ik vind ze leuk!






Op naar het volgende projectje. Ik moet nog kiezen en aangezien ik volop keuze heb, ga ik daar nog wel even over doen. Verwacht dus niet volgende week weer een afgerond projectje. Zo werkt dat niet. Hoor. Ook al ben ik druk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten