woensdag 19 juni 2013

Iemant zit er midden in

Schattige speldenkussentheekopjes. En dat mensen, is vanaf nu een woord.
Middenin zit ik. Middenin de voorbereidingen voor 7 juli. Want op 7 juli sta ik op het Festival des Arts in Rimburg. Niet met kunst met een grote K hoor. Maar gewoon met leuke, creatieve handgemaakte dingen van hergebruikte materialen. Komt dat zien, komt dat zien. En nu ik deze oproep de wereld in slinger, moet ik natuurlijk ook zorgen dat als u of iemand anders dat dan inderdaad doet, dat komen (en die kans is best aanwezig), er ook wat te zien is. Dat de stand en mijn aanwezigheid alleen niet echt de moeite waard is, snap ik ook nog. Al heb ik gisteren wel bij Kruidvat hippe vinyl kanten tafellakens gekocht die een boel goed maken. Voor wat betreft de stand dan, ik heb waarschijnlijk wat anders aan. Afijn, ik heb dus nog een en ander te doen. Handgemaakt en hergebruikt is niet iets wat zomaar spontaan ontstaat namelijk. Uit zichzelf, of zo. Nee. Dat vraagt bloed, zweet en tranen. Letterlijk. Nou ja, geen tranen. Nog niet, althans.
Nou ja, klein beetje wel. Op 7 juli had ik namelijk al een afspraak staan. Met E. en E. Ten tijde van het opgeven voor het FDA was die afspraak compleet uit beeld. Compleet UIT Beeld. En dat is best treurig. Ik heb mijn excuses hiervoor nog onvoldoende geuit. Dus bij deze: Excuses.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten