zondag 22 april 2012

Iemant zou u met een vrolijk logje moeten verblijden


En dat meen ik serieus. Iemant zou dat moeten doen. Er is echter een klein probleempje. Iemant heeft daartoe geen inspiratie. Bijzonder vreemd eigenlijk, maar wel waar. Dus nu tikt iemant maar een eindje in het weg in de hoop dat plots de inspiratie toeslaat. Ondertussen kunt u misschien hier even een kijkje nemen. Tikt iemant nog even doelloos door. Tikkerdetiktiktiktikkerdetiktiktiktikkertikkertiktik. Hmmmm. Tik? Tik? Tikkertiktiktik? Denk dat er niets ander opzit dat ik u nu maar ga vertellen dat ik een ander of een tweede huis zoek en een cloon. Dan kan de cloon gewoon blijven werken en geld verdienen en dan kan ik me bezighouden met de meer creatieve zaken. Bijvoorbeeld met het inrichten van dat andere of tweede (derde, vierde, ....) huis. Want in mijn persoon zijn meerdere ikken vertegenwoordigd die zo saampjes en apart teveel leuk vinden. Teveel voor één persoon en één huis. U hoeft niet bang te zijn, deze vorm van schizofrenie is niet noodzakelijk te bestrijden en levert geen gevaar op voor de omgeving. Deze vorm komt bij grote delen van de bevolking voor, hoewel eenieder zich hier niet van bewust is en ook weer bij de een anders tot uiting komt dan bij de ander. Bij mij is het trouwens erfelijk. Ik heb het van mijn moeder gekregen. Die had dit ook al. Ik weet het zeker.


Ik zou namelijk wel een huis willen dat zo groot was dat ik voor elke stemming een kamer had om aan te trekken. Dat ik voor alle creatieve dingen die ik zou willen maken, dan een plek had om ze te laten zien. En dat ik dan voor al die leuke accessoires die ik, dankzij het werk van mijn cloon, op de kop kan tikken het beste plekje kan uitzoeken in de mooiste combinaties. Steeds weer.


En dan zou er ook een kamer leeg en wit zijn. Voor als een van ikken ook even leeg en wit wil zijn. Heerlijk. En als met al die kamers het huis dan eigenlijk een flat zou zijn, dan zou ik kiezen voor meerdere huisjes. Want de buitenkant is ook belangrijk. Dan kan ik niet alleen voor elke stemming een kamer kiezen, maar een heel huisje. En een van die huisjes zou dan een logeerhuisje zijn. Voor als jij wil komen.

Source: piccsy.com via Megan on Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten