dinsdag 7 augustus 2012

Iemant maakt het zelf


Even een tussendoor logje. Een kleintje. Ik kwam dit tegen en ik vond ze leuk. Maar wel prijzig. En eigenlijk stelt het niets voor. Dus zou het belachelijk zijn om overstag te gaan en ze te kopen. En ik maak me niet graag belachelijk. Dus dat heb ik niet gedaan. In plaats daarvan heb ik zelf malletjes gemaakt. Een paar voorbeeld envelopjes opgesnord en losgeweekt, overgetrokken op karton, voorzien van een schoon stukje papier en voila, klaar zijn mijn malletjes. Ze zijn wat anders, ik weet het. Ik heb het ook gezien, u bent de enige niet. Maar ze doen hun werk vast net zo goed. En nu maar envelopjes vouwen.
En om dit logje dan nog enigszins lezenswaardig te maken, laat ik u ook nog even weten dat ik vannacht om half een naar bed ben gegaan (en dat is uitzonderlijk laat voor mij) en het nog vrolijk half 4 heb horen slaan (we wonen in de buurt van een kerk). Ik zou de jetlag de schuld kunnen geven, ware het niet dat ik de nacht ervoor prima heb geslapen. Dus ik denk eerder dat ik de oorzaak moet zoeken in de gigantische hoos aan creatieve ideeën die zich vannacht bleven aandienen met tientallen tegelijk. Het waren er zo veel dat ik ze nu al niet meer allemaal kan reproduceren. Maar goed, ze zitten er wel ergens. Ik haal ze wel weer op als de time comes, desnoods vanuit mijn grote teen. Heb ik er trouwens twee van. Da's wel een voordeel van ideeën, ze zijn makkelijker op te bergen dan uitgevoerde ideeën. Mmmm.
Edit: en zie hier resultaat 1, wat een snoooooetje! En neemt ook zo lekker weinig ruimte in.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk, Hester. Creatief tot diep in de nacht. En dan ook nog eens vele ideeen die aandringen op uitvoering. Veel succes! En tijd
    Groetjes Betty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, zal thuis ook wel aanslaan bij J.!
    Heb je ze ook met het WbD-logo er op ...? Is misschien iets voor de bezuinigingen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen