zondag 14 april 2013

Iemant is dol op garlands

Remodelista / Marlen Kärema.
Wees gerust, deze foto is niet met de zelfontspanner gemaakt. Hij viert heus geen feestje in z'n eentje. Kijk maar, er staan nog meer glazen hoor.
Ik weet niet wat het is, maar momenteel word ik erg vrolijk van slingers. En omdat ik garlands een leuker woord vind, word ik momenteel erg vrolijk van garlands. Rondjes, vlaggetjes, pomponnetjes, hartjes, hang er een boel van aan een draadje en het kan niet anders of je wordt blij. Als dat niet zo is, dan weet ik het ook niet meer. Dan is er gewoon weinig hoop voor je. Ik zeg niet dat je er net zo vrolijk van moet worden als ik. Ik zeg niet dat je direct in de huppelmodus dient te schieten, net als ik. Geloof me, dat is lastig te onderdrukken als die modus zich aandient en je staat echt voor paal. Ik zeg ook niet dat je van de weeromstuit de slappe lach zege moet laten vieren. Maar een glimlach, een glimlach moet toch lukken?
Kom nou toch, kijk even gezellig mee:
Stylecookie
Annixen.
Dottie Angel
Mumsybird
Nou? En? Gelukt?

In geval het niet zo is, misschien helpt dit dan nog ...

In afwachting tot voldoende pomponnetjes voor een garland heb ik ze maar even in de boom gehangen. Ik moest toch afscheid gaan nemen van de paaskuikentjes. En een kale tak is ook maar een kale tak.
Ja, ik weet het. Nog heel wat pomponnetjes te gaan. Maar hé, alsof jij zo nuttig bezig bent nu?!
En het zojuist afgeronde projectje stemt mij ook bijzonder blij. Een rekje voor mijn happilypeppelie rolletjes tape. Eerste paasdag heb ik een of ander bbq-ding op de kringloop gevonden waartussen je een vis kan plakken om te grillen. Althans, ik denk dat het zoiets was. Vergeten om er even een foto van te maken, want inmiddels is het niet meer herkenbaar. Inmiddels zijn de twee oorspronkelijk lossen delen namelijk aan elkaar gemaakt, zijn de hengsels in stukken geknipt en op het rekje gesoldeerd (daar hangen nu de rolletjes aan). En is het dingetje wat de twee hengsels aan elkaar hield nu hetgeen waaraan je het rekje ophangt. Na, kijk zelf maar.

En? Nu wel gelukt? Finally!

Even voor de zekerheid. Kijk eens wat een leuke oude snoeppotten ik op de kop heb getikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten