maandag 1 april 2013

Iemant was in Antwerpen


We waren in Antwerpen vrijdag. Omdat we lui waren Wegens omstandigheden waren we ietwat laat om deel te nemen aan de Vrijdagmarkt. Althans, om voorbereid deel te nemen dan. Het kijkuurtje was al voorbij en het bieden was al begonnen. Nu hebben we het hier niet over grote bedragen, dus je kunt best een bodje doen zo voor de neus weg. Hebben we echter niet gedaan. Het moet immers ook nog naar de auto gelopen worden, het was koud en thuis kan ik het waarschijnlijk nergens kwijt. Dus die loeileuke stoel staat nu bij iemand anders thuis. Voor die drie euro zal ze er heel blij mee zijn. Net als het stel met een retro keukentafel, incl. twee stoelen in mint condition en voor maar zes euro. En als de mevrouw die een stuk of wat kinke lijsten naar huis mocht brengen, na het betalen van een euro. Want het is bieden, winnen, betalen en meenemen. Geen getreuzel. Ik ga dus zeker nog eens. Maar dan eerder, zodat ik de aangeboden waar eerst goed kan inspecteren. 
Na verkleumd toe te hebben gekeken, hebben we wat rondgekuierd, koffie gedronken, een wafel gegeten en nog wat rondgekuierd. Vervolgens een ieuw leuk boek gekocht en naar huis gereden via de kringloop in Nieuwegein, want die moest ik eens zien zei R. 
Mijn boek heb ik bewaard voor de volgende ochtend bij het ontbijt. Hoewel ik de titel wat raar vind, vind ik het boek zelf heel leuk. Ik werd er erg vrolijk van. Hier wat plaatjes.
Het is me iets te romantisch voor mijn eigen huis, maar dat rek aan de wand. Dát is me tóch leuk!



Na me verlekkerd te hebben aan al die leuke, unieke spulletjes op de foto's besloot ik Eerste Paasdag naar de vlooienmarkt te gaan. Helaas is het tijdperk van de vlooienmarkt in de Veemarkthallen van Utrecht definitief voorbij. Deze kon er dus ook niet aan tippen. Maar desalniettemin ben ik niet voor niets geweest.
Kijk maar.
Vijftien met de hand gemaakt pauwtjes. Ze zijn werkelijk mooi.
En een gazen mandje, wat ook dienst kan doen als wandrekje waarin ik mijn, met een melkwagen, ijscowagen, bus, ambulance en twee racewagens aangevulde, verzameling auto's kan stallen. 
Verder nog een of ander ding waaraan ik nog andere dingen moet maken, zodat het een ding wordt waar je dingen aan kunt hangen. Foto volgt ooit nog wel eens. Of niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten