maandag 15 februari 2010

Journal jar: Iemant kan niet zonder deze drie dingen

Ja, dan hoor je natuurlijk te beginnen met de mensen die je het meest na staan. Maar is dat wel zo? Is er echt iets of iemand dat of die je niet kunt missen? Buiten natuurlijk de vitale delen van je lichaam. Zonder hart is het gauw over, om maar wat te noemen. Maar misschien moet ik het maar niet zo serieus nemen. Daar komt ie dan:

  1. Thee -> geen dag gaat voorbij zonder thee, thee heb ik altijd in huis, thee in de ochtend en thee in de avond.
  2. Chocolade -> ja sorry hoor, maar op een lijstje als dit hoort toch chocolade. Ik kan wel eens een dagje zonder, maar dat is dan uit vrije wil. Zou ik geen chocolade meer mogen (van een dokter of zo) dan kan ik acuut geen dag zonder.
  3. Hondjes -> de hondjes die met mij moeten leven, hebben het zwaar. Geen dag zonder kusjes en knuffeltjes. Of ze nu willen of niet. Staat in het boek hoor, dat ik dat recht heb. Het boek? Ja, het boek! Heel handig hoor om zo'n boek te hebben, waarin staat wat je allemaal mag en waar niemand iets aan kan veranderen. Nog handiger om het boek alleen in je hoofd te laten bestaan, want dan kun je het nog eens gemakkelijk aanpassen, mocht dat opportuun zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten