vrijdag 5 februari 2010

Iemant leest een boek

Ik weet niet zo goed welk woord het beste aangeeft wat ik van dit boek vind. Bijzonder? Intens? Heftig? Mooi? Verbluffend? Dat alles samen en dan een nieuw woord verzinnen? Ik weet het echt niet. 'Haar naam was Sarah' is al veel gelezen en er is al veel over geschreven. Wat kan ik daar nog aan toevoegen? Dat het zo'n 'hype' is, is voor mij meestal een reden om het links te laten liggen. Ik zie mezelf niet graag als meeloper (zou er trouwens iemand zijn die daar eerlijk voor uitkomt; zo van 'nee, hoor ik heb geen eigen mening of smaak, wat vind jij daar van?'). Maar in dit geval loop ik graag mee met iedereen die het gelezen heeft. Het pakte me vanaf de eerste pagina (donderdagmiddag om half twee) tot de laatste pagina (vrijdagmorgen om half tien). En ik kauw er nog wel een paar dagen op na. Als je van boeken houdt, leen dit boek dan niet van een ander. Hiervan wil je een exemplaar in je boekenkast!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten