vrijdag 11 november 2011

Iemant staat op Nul

Gemiddeld komen 14 procent van de dagelijkse pageviews vóór 10:22.
Op grond van de pageviews van 0 vandaag en tot nu toe zal uw site vermoedelijk vandaag 0 pageviews bedragen (+/- 0).



Dit was de harde waarheid die me zojuist tegemoet 'schitterde' op mijn scherm. En gisteren was de stand ook al 0. 0! Als u denkt dat er toch een bezoeker was omdat de statistieken 1 aangeven op de datum van gisteren, dan kan ik u zeggen dat die zielige 1! door mezelf is veroorzaakt door mijn blog vanaf mijn telefoon te bezoeken. Maar als u mijn blog helemaal niet leest, dan kan ik u zelfs dat niet zeggen. Zo sneu.
Desondanks zet ik door. Ik moet en zal over die 2000 pageviews gaan bij het einde van dit jaar. 

[
Dat is mijn korte termijn doel he. De lange is dat ik een grote kleine schare trouwe lezers om mij heen heb verzameld wiens dag ik zo af en toe een stukje fijner maak door een schaterglimlach te ontlokken] 

Dus de sporadische lezer praat ik een zodanig schuldgevoel aan dat hij of zij zich verplicht voelt om zich in ieder geval tot het einde van dit jaar een aantal keer door de statistieken te laten noteren. Dat kan al zonder de stukjes überhaupt te hoeven lezen. Maar dat raad ik u niet aan natuurlijk. Want zodra mijn korte termijn doel is behaald, kom ik achter u aan voor mijn uiteindelijke doel. En dat kan goedschiks of kwaadschiks. Mocht ik uw schuldgevoel nog niet voldoende aangewakkerd hebben, dan wil ik u bij deze hartelijk bedanken voor het overweldigende aantal reacties met goede recepten voor mijn bakdingetjes. *Het wordt al grimmiger.*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten